"Бисквитката" е малък текстови файл с данни, който се изпраща и съхранява на Вашето устройство (мобилен телефон, комплютър/лаптоп, таблет) когато посещавате опеделени уеб-сайтове, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство. Бисквитките позволяват на уебсайта да запаметява действия и предпочитания на потребителя (като например потребителско име, език, размер на шрифта и други настройки за показване) за определен период от време или дават възможност за други функционалности. Използвайки нашия уеб сайт www.e-dom.bg, Вие се съгласявате да използвате тези "бисквитки", които браузърът Ви приема въз основа на настройките на Вашия браузър. Повето браузъри са настоени по подразбиране да приемат всички "бисквитки".
Следва да имате предвид, че можете:
Когато посещавате нашия уеб-сайт www.e-dom.bg , ние ще използваме "бисквитки", за да гарантираме, че получавате най-доброто изживяване на нашия уеб-сайт. Тези "бисквитки" може да са за Вас, Вашите предпочитания или Вашето устройство, чрез което достъпвате нашия сайт. Информацията обикновено не ви идентифицира директно, но може да ви даде по-индивидуален опит на нашата Интернет-страница. Тъй като уважаваме правото Ви на поверителност, можете да изберете да не разрешавате някои видове "бисквитки". Кликнете върху заглавията на различните категории, за да научите повече и да промените настройките по подразбиране. Следва да имате предвид, че блокирането на някои типове "бисквитки" обаче може да повлияе върху достъпа Ви до сайта и услугите, които можем да предложим. Вашият избор на "бисквитки", направен на този сайт, ще бъде запомнен при всяко посещение на нашия сайт www.e-dom.bg.
Трябва да имате предвид, че всякакви промени, които правите в тези настройки, важат само за конкретната програма на браузъра, в която сте ги направили. Ако използвате различни браузъри или различни терминални устройства, трябва да промените настройките за всеки браузър и за всяко устройство. Освен това можете по всяко време да изтриете "бисквитките" от носителя си за съхранение. Моля, обърнете се към помощната функция на браузъра за информация как да промените настройките на "бисквитките" и да изтриете "бисквитките". За повече информация относно "бисквитките", включително как да видите какви бисквитки са били настроени и как да ги управлявате, блокирате и изтривате, вижте http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/. Възможно е също да можете да конфигурирате браузъра си да не приема "бисквитки", въпреки че имайте предвид, че това може да повлияе на способността ви да използвате услугите, които предоставяме.
Следва да имате предвид, че за да запомним избора, който сте направили в нашия мениджър за поверителност на „бисквитките“, ще използваме "бисквитка". Това ще има няколко последствия:
Видове бисквитки:
Facebook -https://web.facebook.com/policies
Google -https://policies.google.com/privacy
Twitter -https://twitter.com/en/privacy
YouTube -https://support.google.com/youtube/answer/7671399?hl=en
Instagram -https://help.instagram.com/155833707900388
Github -https://docs.github.com/en/site-policy/privacy-policies/github-cookies
 
    При използването на платформата „Е-ДОМ“ и с цел по-голяма яснота, всички потребители на платформата следва да имат предвид следните определения на използваните термини: "Платформа" или „софтуер“ – софтуер за ползване срещу заплащане на услуги по онлайн управление на етажната собственост, състояща се от интернет сайт на адрес www.e-dom.bg. Платформата е разработена и поддържана от „Е-ДОМ ПРО“ ЕООД, ЕИК 201657264, със седалище и адрес на управление: гр.София, ул. 6-ти Септември 18, вх.А, ет.3, представлявано от управителя Александър Димитров, като предоставя възможност за улеснено управление на етажни собствености, организиране на общи събрания на собствениците (реални и/или виртуални), извършване на плащания онлайн към трети за етажната собственост субекти и други.
„Е-Дом Про“ ЕООД - Еднолично дружество с ограничена отговорност „Е-дом Про“ ЕООД, ЕИК 201657264, със седалище и адрес на управление: гр.София, ул. 6-ти Септември 18, вх.А, ет.3, представлявано от управителя Александър Димитров, е дружеството, което управлява и поддръжка Платформата и с което всички потребители (ползватели) сключват договор за използване на функционалностите на платформата. В индивидуалните договори, които се подписват с Ползвателите на Платформата, „Е-Дом Про“ ЕООД се обозначава още като „Дружество/Дружеството“.
"Ползвател" – сграда (сгради) в режим на етажна собственост, отделен вход от сграда и сгради в режим на Етажна собственост, находящи се в жилищен комплекс от затворен тип, които са сключили индивидуален договор за ползване на Платформата, чрез упълномощен свой представител – физическо лице – домоуправител или юридическо лице – фирма за управление на Етажна собственост. Ако е налице учредено сдружение на собствениците по смисъла на чл. 25 от ЗУЕС, то сдружението ще се счита за Ползвател.
"Физическо лице - домоуправител" - дееспособни и правоспособни физически лица, на което е възложено с решение не Етажната собственост управление на съответната Етажна собственост, и което желае да ползва услугите, предоставяни чрез Платформата.
„Юридическо лице – дружество за управление на ЕС“ – юридическо лице, регистрирано съгласно законодателството на Република България (или ако е чуждестранно юридическо лице – съгласно законодателството на своята държава по регистрация), на което е възложено с решение не Етажната собственост управление на една или повече Етажни собствености, и което желае да ползва услугите, предоставяни чрез Платформата.
"Клиентски профил" – индивидуализиран профил на Ползвателя, създаден при регистрирането му в Платформата, който съдържа предоставената от Ползвателя информация (лични данни и данни за Етажната собственост), позволяващ използването на Платформата и осъществяване управлението на съответната Етажна собственост/Етажни собствености.
"Месечен абонамент" – месечна вноска за ползване на услугите предоставени чрез Платформата, дължим от Ползвателя на „Е-Дом Про“ ЕООД, изчислена съобразно избрания абонаментен план и броя на регистрираните от Ползвателя Етажни собствености.
"Месечен абонамент" – месечна вноска за ползване на услугите предоставени чрез Платформата, дължим от Ползвателя на „Е-Дом Про“ ЕООД, изчислена съобразно избрания абонаментен план и броя на регистрираните от Ползвателя Етажни собствености.
"Общи условия" - настоящите общи условия на Платформата. Настоящите Общи условия представляват договор за предоставяне на услуги, които се предоставят от „Е-Дом Про“ ЕООД на Ползвателя срещу заплащане. Общите условия уреждат правата и задълженията на Ползвателя, на посетителите на Платформата, от една страна, и на „Е-Дом Про“ ЕООД, от друга страна. Ползвателят следва да прочете внимателно действащите Общи условия преди да пристъпи към използване на Платформата. Регистрирайки се в платформата, Ползвателят заявява, че е запознат с настоящите Общи условия. Със сключването на индивидуален договор за използване на платформата, Ползвателят, чрез упълномощения си представител, приема съдържанието на настоящите Общи условия.
1. Достъпът до Платформата се осъществява след регистрация на Ползвателя. При извършване на регистрацията Ползвателят следва да посочи дали е физическо лице – домоуправител или юридическо лице – дружество за управление на Етажна собственост. В зависимост от този избор, Ползвателят следва да попълни при регистрацията си изисканите от платформата данни, които служат за индивидуализация на Ползвателя, както и за определяне на неговата представителна власт.
2. След извършване на регистрацията, Ползвателят получава възможност да използва безплатно Платформата за срок от 1 (един) месец. За да използва Платформата след изтичане на гратисния период, Ползвателят следва да избере абонаментен план и подпише индивидуален договор за използване на Платформата. В срок до 5 (пет) дни преди изтичане на гратисния период, Платформата ще напомни на Ползвателя, че следва да избере абонаментен план и да подпише индивидуален договор за използване на Платформата. В случай, че Ползвателят не избере абонаментен план и не подпише индивидуален договор за използване на Платформата най-късно до изтичане на гратисния период, платформата ще бъде деактивирана за Ползвателя и последният няма да може да се възползва повече от нейните функционалности. След избор на абонаментен план и подписване на договор, както и след изтичане на гратисния период за използване на Платформата, Ползвателят следва да започне извършване на дължимите плащания, съобрано избрания от него план и посочените в индивидуалния договор срокове за плащане.
3. Платформата Ви позволява да създадете електронна домова книга. Данните в нея са изцяло достъпни за домоуправителя. Това Ви дава възможност да изградите системата самостоятелно, дори без участието на някой или дори всички собственици. Отделните собственици биха могли да виждат само собствените си данни. Извършващото регистрацията лице, което е упълномощен представител на съответната Етажна собственост, следва да събере информация за броя на обектите в съответната сграда (апартаменти, офиси, складове, паркоместа, гаражи), както и за съответстващия на всеки един от тях процент идеални части от общите части на сградата. Следва да имате предвид, че тези данни са важни и стават основа за изчисленията в Платформата (може да ги вземете от домовата книга на входа, а ако нямате такава, тогава следва да съберете информацията от собствениците). Ще Ви бъде полезно, ако разполагате с повече и по-подробна информация за Вашата сграда: нейната възраст, данни за строителя и информация за използваните строителни материали, и др.
При попълването на данните на Етажната собственост, следва да попълните данни за входа/ЕС, като добавите всички съществуващи обекти с техните номера. Домоуправителят има възможност да вижда детайли за всеки отделен обект. Добавете всички собственици на обекти в сградата, като генерирате идентификационни имена и пароли за достъп за всеки регистриран обект. Съветваме Ви предварително да вземете електронният адрес (имейл) на всеки собственик. При въвеждането на същия, на него ще бъде изпратено потребителското име и паролата за достъп за собственика на съответния обект.
4. „Е-Дом Про“ ЕООД предлага следните абонаментни планове за използване на Платформата:
Включва следните услуги:
Включва всички услуги от „Основен“ план, както и допълнителни услуги:
5.1 Ако лицето, което извършва регистрация в Платформата, е физическо лице – домоуправител на Етажна собственост, то това лице може да избере един от следните планове:
5.2. „Е-Дом Про“ ЕООД предоставя възможност на Ползвател, който е физическо-лице домоуправител на ЕС, да използва микросметка в E-Pay на името на ДРУЖЕСТВОТО. Средствата на Етажната собственост се съхраняват по тази микросметка и са видими в Платформата. Това са средства, собственост на самата Етажана собственост и се различават от таксите, които Етажната собственост заплаща за използването на Платформата. ДРУЖЕСТВОТО използва тези средства за извършване на делегирани плащания от името и за сметка на Етажната собственост, след получаване на съответното искане от страна на Ползвателя.
5.3. В случай че Ползвателят желае да използва микросметка в E-Pay на името на ДРУЖЕСТВОТО, това следва да бъде изричано заявено и да бъде подписан отделен договор относно използването на микросметката и регулиране извършенето на делегираните плащания. Ползвателят може да избира между следните планове,
5.4. Ако лицето, което извършва регистрация в Платформата, е юридическо лице – фирма за управление на Етажна собственост, то това лице може да избере абонаментен план със собствена микросметка на името на ПОЛЗВАТЕЛЯ, включващ възможност за използване на платформата с цел управление на неограничен брой етажни собствености, за което следва да бъде сключен договор за използване на платформата и да бъде заплатена цена, определена съобразно посоченото в индивидуалния договор.
6. В срок най-късно до изтичане на гратисния период за използване на Платформата (или 1 месец след финализиране на своята регистрация), Ползвателят следва да подпише индивидуален договор за използване на Платформата. В случай че такъв договор не бъде подписан, профилът на Ползвателя остава неактивен докато не се сключи договор. Ако не бъде подписан договор. Ползвателят няма да има възможност да се регистрира повторно, както и няма да има възможност да използва за втори път гратисен период.
7. За да пристъпи към подписване на индивидуален договор, Ползвателят следва да посети меню „Абонаменти“ в своя профил и да се запознае с включените във всеки един от предлаганите планове услуги/функционалности на Платформата. Изберете този план, който най-добре отговаря на Вашите потребности. Под описанието на всеки един от видовете абонаментни планове може да видите бутон чек-бокс „приемам условията на договора“. Ползвателят ще има възможност предварително да се запознае с текста на нашия стандартен договор, който варира в зависимост от това дали Ползвателят е физическо лице – домоуправител или юридическо лице – дружество за управление на Етажна собственост. Преди подписването на договора, следва да сте прегледали условията на същия и да сте готови да ги приемете. С натискането на чек-бокс „приемам условията на договора“, Вие давате своето съгласие за встъпване в договорни отношения с нас, с всички произтичащи от това правни последици. Договорът ще се счита за приет от Ваша страна, а подписването ще се счита като такова, извършено с обикновен електронен подпис. В срок до 3 (три) работни дни ще получите на посочения от Вас имейл за кореспонденция подписан и от нас страна екземпляр от договора.
8. След като индивидуалният договор е подписан от Ползвателя, в потребителския Ви профил може да видите информация за крайната дата, на която изтича избрания от Ползвателя абонаментен план. Ползвателят има възможност да види подписания договор, както и да пристъпи към неговото прекратяване чрез бутон „Прекратяване на договор“ във всеки един момент, съобразно условията за прекратяване, съдържащи се в договора, както и в настоящите Общи условия.
9. За да може да се използват пълните функционалности на Платформата и същата да бъде от полза за управлението на всяка една Етажна собственост, упълномощеният представител на Етажната собственост (домоуправителят), който извършва регистрацията в Платформата и който ще използва занапред Платформата, следва да разполага с данните на всички собственици на индивидуални обекти в Етажната собственост. Данните за Етажната собственост, както и за отделните обекти в същата, могат да се попълват, изменят или премахват единственото от упълномощеното за това лице. С попълване на данните за обектите и собствениците се създава електронна домова книга. Домоуправителите носят отговорност за вярно попълнена информация. „Е-Дом Про“ ЕООД не носи отговорност от настъпили проблеми при създаване на документи чрез Платформата, при провеждане на Общи събрания или във връзка с разплащания, извършени чрез Платформата, ако тези проблеми са настъпили в резултат на некоректно попълнени данни от страна на домоуправителя. „Е-Дом Про“ ЕООД не актуализира, изтрива или добавя данни в потребителските профили на Ползвателите на платформата.
10. При извършване на регистрация в Платформата, извършващото регистрацията лице следва да удостовери правото си да представлява съответната Етажна собственост. Извършването на легитимацията на домоуправителя става чрез предоставянето на решение на Етажната собственост за избор на домоуправител с посочена продължителност на неговия мандат, респ. чрез предоставяне на договор за възлагане на управление на етажната собственост. „Е-Дом Про“ ЕООД не носи отговорност за съдържанието на представените документи, доколкото същите само се предоставят на ДРУЖЕСТВОТО и не са изготвени от него или под негов контрол. „Е-Дом Про“ ЕООД си запазва правото, при съмнения относно автентичността на представени документи, да изиска допълнителни документи от регистриращото Етажната собственост лице, или да откаже регистрацията.
При смяна на управлението на Етажната собственост, Ползвателят на платформата е длъжен, в срок до 5 работни дни, да поднови данните с промяна на лицата, които са избрани за домоуправители или на които е възложено осъщестяването на домоуправителски функции в Етажната собственост. Подновяването на такива промени се удостоверява пред „Е-Дом Про“ ЕООД с Протокол от Общото събрание за вземане на решения относно управлението на Етажната собственост. Подновяването става чрез платформата в секция Етажна Собственост / Управление / + (добави) нов домоуправител До момента на качване на данните за промяна в управлението на етажната собственост, потребителските профили се използват от лицето, за което са предоставени надлежни доказателства, че разполага с права да представлява Етажната собственост. Отговорността за предприемане на действия по управление на етажната собственост чрез Платформата от лице, лишено от домоуправителски функции, се носи изцяло от това лице. „Е-Дом Про“ ЕООД не носи отговорност за предоставяне на достъп до Домоуправителски акаунт на лице, чиито функции като домоуправител са били прекратени, ако ДРУЖЕСТВОТО не е било надлежно уведомено за промяната чрез подновяване на информацията за това чрез установения ред.
11. При избор на абонаментен план, Платформата предоставя възможност на Ползвателя (ако същият е представляван от физическо-лице домоуправител) на избере дали да използва своя микросметка в E-pay или микросметка на „Е-Дом Про“ ЕООД, чрез която да се извършват делегирани плащания към трети лица. При избор на абонаментен план с включена микросметка на името на ДРУЖЕСТВОТО, Платформата представя възможност на Ползвателя да разполага с виртуална сметка със средства на Ползвателя, която се управлява от ДРУЖЕСТВОТО и служи за разплащане на текущи задължения на Ползвателя, при спазване на пълна отчетност от страна на ДРУЖЕСТВОТО. За използването на микросметка на „Е-Дом Про“ ЕООД, следва да бъде сключен отделен договор.
Ползвателят, при сключване на договора или в последващ момент, може да захрани сметката. ДРУЖЕСТВОТО не въвежда изисквания за наличието на минимално салдо по сметката, т.е. паричната наличност по микросметката се определя изцяло от Ползвателя и неговите нужди. ДРУЖЕСТВОТО се задължава да осигури нормалното опериране на Платформата, така че Ползвателят да има възможност във всеки един момент да вижда информация за наличните средства по сметката, както и за движенията на суми. Паричните средства в микросметката по партидата на съответния Ползвател служат за покриване на текущи задължения на Ползвателя към Доставчици на услуги - трети страни, предоставящи комунални услуги или други обслужващи етажната собственост дейности. В случай че Ползвателят не е заплатили дължима към „Е-Дом Про“ ЕООД месечна абонаментна такса, ДРУЖЕСТВОТО има право да използва намиращите се в микросметката средства на Ползвателя за покриване на задълженията за абонаментна такса към него, за което Ползвателят дава изричното свое съгласие с факта на встъпването си в договорни отношения с „Е-Дом Про“ ЕООД.
Сметката може да се захранвана чрез директни парични преводи от отделните собственици в Етажната собственост или от домоуправителя. Сметка може да бъде захранвана периодично или еднократно с определена от Общото събрание на етажната собственост сума, когато се налага плащане на извънредни или допълнителни разходи на Етажната собственост. Редът и начинът на захранване на клиентската сметка по предходната точка, става по решение на общото събрание на Етажната собственост.
12. Предоставяне на заложените в Платформата услуги става след активиране на профила на Ползвателя. За първите пет дни след регистрацията, Ползвателят може свободно да разглежда и използва фунционалностите на Платформата, а след тяхното изтичане – само след подписването на индивидуален договор. Платформата предоставя следните функционалности, които биха улеснили всеки домоуправител при осъщестяване на неговите функции:
-„Обща информация“
В менюто „Обща информация“ в потребителския профил на всеки Ползвател се въвеждат данните за съответната етажна собственост. Точното и коректно въвеждане на данните е отговорност на домоуправителя, като ДРУЖЕСТВОТО не носи отговорност при некоректно въвеждане на данни, в резултат на което са настъпили вреди за Ползвателя.
-„Книга на Етажната собственост“
В менюто „Книга на ЕС“ в потребителския профил на всеки Ползвател се въвеждат данните за всички обекти – етаж, площ, обитатели и т.н. Точното и коректно въвеждане на данните е отговорност на домоуправителя, като ДРУЖЕСТВОТО не носи отговорност при некоректно въвеждане на данни, в резултат на което са настъпили вреди за Ползвателя. Коректното въвеждане на данните ще определи и коректното изчисляване от Платформата на кворумите за провеждане на Общи събрания и гласуване на различните видове решения.
-„Управление“
В менюто „Управление“ в потребителския профил на всеки Ползвател се въвеждат данните за формата за управление на Етажната собственост, както и данни за домоуправителя, респ. управителния съвет/контролния съвет. Чрез функционалностите на Платформата може да се извърши добавяне на членове на управителния съвет/контролния съвет.
-„Формиране на вноски“
В менюто „Формиране на вноски“ в потребителския профил на всеки Ползвател се въвеждат данните за периодичните такси за всеки един обект в Етажната собственост. В зависимост от формата на управление и взетите решения от Общото събрание на Етажната собственост, може да се добавя различна такса за различните обекти в съответната Етажната собственост.
-„Клиенти на ЕС“
В менюто „Клиенти на ЕС“ в потребителския профил на всеки Ползвател се въвеждат данните на трети лица (субекти), които имат взаимоотношения с Етажната собственост и спрямо които периодично се извършват плащания от страна на Етажната собственост.
-„Документи на ЕС“
В менюто „Документи на ЕС“ в потребителския профил на всеки Ползвател може да добавяте всякакви документи или снимки, които са свързани с Етажната собственост.
-„Финансов модул“
В менюто „Финансов модул“в потребителския профил на всеки Ползвател може да види информация относно постъпленията от такси (по различни пера), разходите за различни видове задължения на Етажната собственост, както и информация за различните видове плащания.
-„Форум на съседите“
В менюто „Форум на съседите“ може да създавате теми, свързани с всички въпроси, касаещи управлението на Етажната собственост. Всеки един от собствениците в Етажната собственост може да поставя въпроси, да дава глас за изказвания, както и да отговаря по теми, създадени от други собственици.
-„Общи събрания“
В менюто „Общи събрания“ в потребителския профил на всеки Ползвател може да създавате Общи Събрания.
13. Всички цени за използване на Платформата са публикувани в интернет страницата www.e-dom.bg. Ползвателят се задължава да заплаща ежемесечно такса, чийто размер се определя в зависимост от избрания от ПОЛЗВАТЕЛЯ абонаментен план. Абонаментната такса се заплаща до 5-то число на всеки месец. Ако 5-то число на съответния месец е неработен ден, то заплащането на таксата следва да се извърши от ПОЛЗВАТЕЛЯ до последния работен ден преди това. Първата абонаментна такса се дължи след изтичането на гратисния период, определен в настоящите Общи условия. Ако гратисният период за използване на платформата е изтекъл след 5-то число на съответния месец, за правото на ползване за първия месец ПОЛЗВАТЕЛЯТ заплаща в срок до 3 (три) работни дни, считано от изтичане на гратисния период, сума съответстваща на оставащите за месеца дни. Месечният абонамент се дължи за всеки текущ месец и е платим предварително за всеки месец, през който Профилът на Клиента е активен, респ. за който е налице сключен индивидуален договор за използване на услугата. Обстоятелството, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ не е използвал платформата за определен период от време, не е основание за отказ от заплащане на дължимата абонаментна такса, респ. за искане таксата да бъде намалена.
14. Месечният абонамент, който Ползвателят дължи за използването на Платформата е фиксиран и се определя в зависимост от избрания абонаментен план. Месечният абонамент не зависи от броя на обектите в съответната Етажна собственост. При сключване на договор с домоуправител – юридическо лице, което ще управлява голям брой Етажни собствености, ДРУЖЕСТВОТО си запазва правото да договори индивидуален размер на дължимата за всяка една Етажна собственост месечна такса и да сключи договор с такъв домоуправител при преференциални условия.
15. Цената на избрания абонаментен план може да бъде променяна от ДРУЖЕСТВОТО веднъж годишно. Дружеството се задължава да изпрати уведомление до Ползвателя поне 30 дни предварително. В случай на отказ от страна на Ползвателя с новата цената на услугата (на избрания абонаментен план), договорът се счита за прекратен на посочено в договора основание.
16. Заплащането на абонаментната такса се извършва по микросметката на ДРУЖЕСТВОТО. За всяко извършено плащане, Ползвателят има право да изиска от ДРУЖЕСТВОТО издаването на данъчна фактура.
17. В случай че при подписване на индивидуален договор за използване на Платформата, Ползвателят е заявил използването на микросметка на името на ДРУЖЕСТВОТО с цел извършване на делегирани плащания за покриване на разходи на Етажната собственост към трети физически или юридически лица, то средствата за тези делегирани плащания следва да се прехвърлят в микросметка на ДРУЖЕСТВОТО, указана в съответния индивидуален договор. Сумите за извършване на делегирани плащания остават собственост на Ползвателя. При прекратяване на индивидуалния договор на някое от основанията в него, наличните суми по микросметката се прехвърлят от ДРУЖЕСТВОТО по посочена от Ползвателя сметка.
18. За извършване на делегирани плащания ДРУЖЕСТВОТО не начислява отделни такси за Ползвателя, като в случай, че такива бъдат начислени, същите представляват такси на „ИЗИПЕЙ” АД съобразно техните тарифи, актуални към момента на извършване на плащането. Приемайки настоящите Общи условия, Ползвателят декларира, че се е запознал с тарифата и Общите условия на „ИЗИПЕЙ“ АД. В случай че Ползвателят е избрал използване на собствена микросметка, то с подписването на индивидуален договор Ползвателят декларира, че е уведомен от ДРУЖЕСТВОТО, че последното не начислява такси за извършваните чрез платформата трансакции от страна на Ползвателя. Ползвателят е надлежно уведомен, че ако такива такси бъдат удържани, същите представляват такси на „ИЗИПЕЙ” АД съобразно техните тарифи, актуални към момента на извършване на плащането. Ползвателят декларира, че се е запознал с тарифата и Общите условия на „ИЗИПЕЙ“ АД.
19. В случай, че Ползвателят не изпълни ликвидно и изискуемо задължение за плащане на месечен абонамент в уговорения между страните срок, ДРУЖЕСТВОТО може да преустанови/ограничи временно достъпа до Платформата, докато текущото задължение за заплащане на месечния абонамент не бъде погасено. Незабавно след такова прекъсване и погасяване на задължението, ДРУЖЕСТВОТО възстановява достъпа до Платформата.
20. Ползвателят носи отговорността за легитимността и валидността, с оглед разпоредбите на ЗУЕС, на всички действия, осъществени чрез използването на Платформата. „„Е-Дом Про“ ЕООД не следи за валидността на взетите от Общото събрание на собствениците в етажната собственост решения. Домоуправителите носят отговорност за верността, пълнотата и законосъобразността на взетите от Общото събрание на етажната собственост решения, както при сключване на договора с „Е-Дом Про“ ЕООД, така и при приемане на съответна оферта от Доставчик на услуги към Етажната собственост. В случай, че решението на Общото събрание е невалидно, незаконосъобразно (при липса на кворум, мнозинство или с порок при свикването му), но Домоуправителят го е представил като валидно и законосъобразно пред „Е-Дом Про“ ЕООД, то домоуправителят ще носи цялата отговорност за всички вреди произлезли от невярно представената информация.
21. „Е-Дом Про“ ЕООД управлява Платформата и следи за нормалното й функциониране, но това не следва да се разбира като осъществяване на домоуправителски функции. ДРУЖЕСТВОТО не следи за легитимност на взети решения и спазване на процедура по свикване на Общо събрание, както и не носи отговорност за изпълнение на задължения по ЗУЕС. Отговорността за последното се носи от домоуправителя, отделните собственици/ползватели за всички задължения описани в ЗУЕС.
22. „Е-Дом Про“ ЕООД единствено предоставя услуги за улесняване на дейността по управление на етажната собственост. Чрез Платформата се предоставят услуги, въз основа на данни, информация, предоставени от лица със съответните правомощия и по тяхно изрично нареждане. Отговорност за въведена информация, данни, извършени нареждания за плащане, приемане на оферти, изцяло носи съответното лице, съгласно разпоредбите на ЗУЕС, Закон за задълженията и договорите, Закон за защита на личните данни и др. „Е-Дом Про“ ЕООД не носи отговорност за неизпълнение, частично или изцяло на задължения и ангажименти, следствие на непреодолима сила или форсмажор. „Е-Дом Про“ ЕООД не носи отговорност за вреди, пропуснати ползи, разходи, искове или други отговорности към Клиентите или към трети лица, ако те са настъпили, вследствие неспазване на тези Общи условия или действащото законодателство от страна на Ползвателя или друго лице.
23. Домоуправителят, представляващ Етажната собственост, се задължава да предоставя вярна и пълна информация, както и да уведоми „Е-Дом Про“ ЕООД при всяка промяна в данните, които е предоставил на „Е-Дом Про“ ЕООД, като в противен случай „Е-Дом Про“ ЕООД не носи отговорност за издаване на документи с неверни данни, погрешни плащания или каквито и да е други действия.
„Е-Дом Про“ ЕООД не носи отговорност, ако Ползвателят е попълнил неверни данни при регистрацията или при последващо ползване на функционалности на Платформата, включително ако не може да извърши заявената услуга при грешно попълнени данни за контакт.
Ползвателят носи отговорност за попълнените от него данни в Платформата, за тяхната вярност и пълнота.
24. „Е-Дом Про“ ЕООД има право да откаже доставката на заявени услуги, в случай, че Ползвателя извърши действия, противоречащи на настоящите Общи условия, ако поведението на Ползвателя противоречи на закона, морала или търговските практики, както и ако продажбата или доставката на услуга или стока противоречат на закона или на разпореждания на компетентен орган. Отказът се съобщава на Ползвателя, чрез предоставените от последния средства за контакт.
25. „Е-Дом Про“ ЕООД има право да откаже доставката на заявени услуги, без да носи отговорност за неизпълнение и в следните случаи:
-информацията, предоставена от Ползвателя е непълна и/или невярна;
-действията на Ползвателя могат да увредят или вече са увредили интересите и законните права на „Е-Дом Про“ ЕООД;
-Ползвателят не е изпълнил свои изискуеми задължения, включително такива по заплащане на дължими такси;
26. Подписаният между ДРУЖЕСТВОТО и Ползвателя индивидуален договор за използване на Платформата може да бъде прекратен в следните случаи:
a. с предизвестие от страна на Ползвателя, изразено в писмена форма, при което договорът се прекратява с изтичането на последния заплатен от Ползвателя отчетен период. В случай че Ползвателят е предплатил няколко месеца напред, то ДРУЖЕСТВОТО ще възстанови предплатените суми за месеците след изтичане на месеца, в който е изпратено предизвестието от Ползвателя.
б. с предизвестие от страна на ДРУЖЕСТВОТО при следните случаи:
- при изпратено от ДРУЖЕСТВОТО уведомление за актуализиране на цената на услугата, ако в срок до 30 дни от изпращане на уведомлението се получи изявление от Ползвателя, че не приема новите ценови условия, с изтичане на срока на уведомлението, респективно с изтичане на последния платен месечен срок за ползване на платформата;
- с 1-дневено предизвестие от ДРУЖЕСТВОТО, в случай на констатиране на нарушения от страна на Ползвателя при използване на платформата, вкл. нарушаване на Общите условия за ползване;
- с 1-месечно предизвестие от ДРУЖЕСТВОТО без значение на основанието за това;
- с 7-дневно предизвестие от ДРУЖЕСТВОТО, в случай че не е извършено дължимо плащане от страна на Ползвателя.
27. Ползвателят дължи на ДРУЖЕСТВОТО обезщетение за всички вреди и пропуснати ползи, причинени вследствие на извършени от Ползвателя нарушения при използване на Платформата.
28. След прекратяване на договора, ДРУЖЕСТВОТО ще пази в своята база данни предоставените от Ползвателя данни (включително лични такива) в срок до 30 (тридесет) дни след датата на прекратяването. След изтичането на този срок всички данни могат да бъдат изтрити от системите на ДРУЖЕСТВОТО.
29. Ако избрания от Ползвателя абонаментен план е включвал използването на микросметка на ДРУЖЕСТВОТО за извършването на делегирани плащания, то при прекратяване на договора ДРУЖЕСТВОТО дължи цялата налична сума, собственост на въпросната Етажна собственост. ДРУЖЕСТВОТО следва да възстанови сумата по посочена от Етажната собственост чрез домоуправителя банкова сметка, в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от прекратяване на договора и получаването на искане от Ползвателя с данни за банкова сметка, по която да се възстанови сумата.
30. В случай, че Ползвателят има дължими и изискуеми задължения към Дружеството, последното има право да удържи нужните за покриване на задълженията суми и след това да върне на Клиента остатъка от намиращата се в микросметката сума.
31. За възстановяване на налична по микросметката сума, собственост на дадена Етажна собственост, ДРУЖЕСТВОТО има право да изисква всякакви удостоверителни документи, включително и решение на Общото събрание на етажната собственост.
32. Всеки Ползвател има задължение да спазва настоящите Общи условия, както и условията по подписаните индивидуални договори. Ползвателят декларира своето съгласие, че ДРУЖЕСТВОТО има правото да решава кои действия на Ползвателя представляват нарушение на настоящите Общи условия, както и да предприема съответните мерки за отстраняване на нарушението.
33. ДРУЖЕСТВОТО има право, ако прецени, че е налице риск за сигурността на Платформата и съдържащите се в нея данни, да преустанови нейното използване от даден Ползвател. В такива случаи ДРУЖЕСТВОТО няма да дължи обезщетение или друг вид компенсация на Ползвателя. Ползвателят декларира своето съгласие, че ДРУЖЕСТВОТО има правото да преустанови достъпа на Ползвателя до Платформата без предизвестие и без да дължи обезщетение или друг вид компенсация, ако последният нарушава Общите условия или закона, както и ако не заплати дължими такси, като в този случай ДРУЖЕСТВОТО не носи отговорност за загуба на данни на Ползвателя или други вреди.
34. Ползвателят се идентифицира при влизането си в Платформата чрез потребителско име и парола, които са известни само на него. Той няма право да предоставя същите на трети лица. Ако трети лица достъпят профила на Ползвателя, използвайки неговите данни за достъп (без значение дали Ползвателят е знаел за това или не), в резултат на което са извършени действия, които са довели или биха могли да доведат до настъпването на вреди, то отговорността за това се носи от Ползвателя. Ако Ползвателят счита, че неговите данни за достъп са компрометирани, той следва незабавно да уведоми ДРУЖЕСТВОТО. Ако не е направил това, то следва да се приеме, че всички действия в потребителския профил на Ползвателя са направени от него лично и той носи отговорност за тях, включително за плащане на суми, заявени чрез профила му.
35. Ползвателят носи отговорност и се задължава да обезщети ДРУЖЕСТВОТО за всички пропуснати ползи, вреди и загуби, вследствие на извършени от Ползвателя нарушения на закона или тези Общи условия.
36. ДРУЖЕСТВОТО си запазва правото да променя веднъж годишно цените на предоставяните услуги по използване на Платформата.
37. ДРУЖЕСТВОТО има право по всяко време да разширява или ограничава обхвата на услугите, които предоставя. Във всеки един такъв случай, ДРУЖЕСТВОТО следва да уведоми в писмена форма Ползвателя и да му предостави подходящ срок, в който последният да заяви дали би желал да продължи използването на услугите при новите условия или би желал прекратяване на договора.
38. Поради естеството на предлаганата услуга, ДРУЖЕСТВОТО не може и не гарантира, че достъпът до Платформата ще бъде непрекъсваем, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята му. ДРУЖЕСТВОТО се освобождава от отговорност, ако причината за недостъпност на Платформата (или грешки при нейното използване от страна на Ползвателя) се дължат на непреодолима сила, случайни събития, проблеми с интернет, мрежата, сървъри и други подобни.
39. В случай на неизпълнение на задълженията на ДРУЖЕСТВОТО по сключения индивидуален договор и настоящите Общите условия, Ползвателят следва да възрази в срок до 7 (седем) дни, считано от датата на съответното неизпълнение от страна на ДРУЖЕСТВОТО. Възражението следва да се извърши чрез някоя от формите за контакт на ДРУЖЕСТВОТО.
40. ри предявяване на рекламация Ползвателя трябва да посочи предмета на рекламацията и адрес за връзка с него. Към рекламацията следва да се приложат следните документи:
-документ за заплащане на услугата, за която се твърди, че не е изпълнена точно и качествено от ДРУЖЕСТВОТО;
-документ, установяващ твърдяното несъответствие;
-други документи, свързани с рекламацията;
41. Ползвателят няма право на рекламация, ако несъответствието на услугите с договора и настоящите Общи условия се дължи на действия или бездействия на самия Ползвател или на трети лица.
42. Всички текстове, изображения, снимки, видео материали, статии, програмен код, използвани в Платформата, са със запазени авторски права. „Е-Дом Про“ ЕООД е носител на авторските права или има право да използва същите въз основа на споразумения със съответните правоносители. Използването на текстове, изображения, снимки, видео материали, статии, програмен код представлява нарушение на Закона за авторското право и сродните му права, като може и ще бъде преследвано от „Е-Дом Про“ ЕООД с всички законови средства.
43. Във всички случаи, независимо дали са изрично изброени по-горе, Ползвателят няма право да копира, съхранява, обработва, публикува, разпространява в първоначален или преработен вид, както и да използва по какъвто и да е друг начин текстовете, изображенията или други части от съдържанието на Платформата. Встъпването на Ползвателя в договорни отношения с „Е-Дом Про“ ЕООД не води до прехвърлянето на авторски права. Ползвателят получава правото да използва Платформата съобразно нейното обичайно предназначение, като няма право да извършва промени, да копира документи и материали, особено да използва същите за търговски цели.
44. Всеки опит на Ползвателя за достъп, копиране или промени в програмния код на Платформата, както и всяко друго нарушение на авторски права, собственост на „Е-Дом Про“ ЕООД, ще бъде третирано като нарушение на индивидуалния договор и настоящите Общи условия.
45. Правото на ползване на Платформата се прекратява автоматично при нарушаване на някои от посочените основни ограничения и може да бъде оттеглено по всяко време. В случай на неизпълнение на горните условия, „Е-Дом Про“ ЕООД има право незабавно да прекрати ползването на Платформата от Ползвателя без уведомление, предизвестие или обезщетение, както и да иска обезщетение за всички нанесени вреди и пропуснати ползи от действията на Ползвателя.
46. При извършване на своята регистрация в Платформата, Ползвателят предоставя свои контакти за връзка (имейл, адрес, телефон). Ползвателят декларира, че същите могат да бъдат използвани в неговите взаимоотношения с ДРУЖЕСТВОТО, както и че получаването на уведомления чрез някой от тези информационни канали води до неговото надлежно уведомяване.
47. При промяна на някоя от данните за контакт на страните, съответната страна е длъжна да изпрати надлежно писмено уведомление до другата, посочвайки новите си данни за контакт. Ако такова уведомление не е изпратено, всички съобщения до тази страна се считат за надлежно връчени, чрез изпращането им до известните адреси.
48. „Е-Дом Про“ ЕООД спазва нормативните изисквания и принципи за законосъобразно обработване на личните данни на Ползвателите на Платформата. Обработването на лични данни при посещение и използване на Платформата, както и упражняването на правата на субектите на данни, са уредени в Политиката за защита на лични данни, публикувана на уебсайта www.e-dom.bg.
49. Всяка от страните по този договор се задължава да пази в поверителност и да не разкрива или разпространява информация за другата страна, станала й известна при или по повод изпълнението на Договора. Конфиденциална информация включва, без да се ограничава до: обстоятелства, свързани с търговската дейност, техническите процеси, проекти или финанси на страните, както и ноу-хау, изобретения, полезни модели или други права от подобен характер, свързани с изпълнението на договора.
Конфиденциална информация може да бъде разкривана само след предварително писмено одобрение от другата страна.
Не се счита за нарушение на задълженията за неразкриване на конфиденциална информация, когато:
1. информацията е станала или става публично достъпна, без нарушаване на този договор от която и да е от страните;
2. информацията се изисква по силата на закон, приложим спрямо която и да е от страните; или
3. предоставянето на информацията се изисква от регулаторен или друг компетентен орган и съответната страна е длъжна да изпълни такова изискване;
В случаите по точки 2 или 3 страната, която следва да предостави информацията, уведомява незабавно другата страна по договора.
Задълженията, свързани с неразкриване на Конфиденциалната информация остават в сила и след прекратяване на индивидуалния договор, подписан между страните.
50. За всички въпроси, касаещи отношенията между страните във връзка с използването на Платформата, се прилагат разпоредбите на действащото българско законодателство.
51. Всички спорове, породени от този договор или отнасящи се до него, включително споровете, породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и споровете за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще се уреждат между страните чрез преговори, а при непостигане на съгласие – спорът ще се отнася за решаване от компетентния български съд. Недействителността на отделни клаузи от тези Общи условия не засяга останалите валидни клаузи и не влече недействителност на целите Общи условия.
52. „Е-Дом Про“ ЕООД си запазва правото едностранно да променя Общите условия. За всяко изменение на Общите условия, ДРУЖЕСТВОТО следва да уведоми Ползвателя, както и да публикува текста на новите Общи условия на съответната секция на уебсайта www.e-dom.bg. Уведомяването следва да се извърши в срок не по-малко от 7 дни преди влизане в сила на промяната на Общите условия.
| Лични данни | Цел | Основание | 
|---|---|---|
| Име и фамилия, телефон, адрес, имейл | 
 | Сключване/изпълнение на договор от разстояние за направена заявка за използване на избран от клиента абонаментен план за ползване на услуги на дружеството. | 
| И-мейл (e-mail) | 
 | Сключване/изпълнение на договор от разстояние за направена заявка; | 
| Изпращане на кратко текстово съобщение (SMS) на телефонния номер на клиента | 
 | Съгласие | 
| Изпращане на текстово съобщение на телефонния номер на клиента чрез VOIP-приложение “Viber” | 
 | Съгласие | 
| Дата на раждане | 
 | Съгласие | 
"Бисквитката" е малък текстови файл с данни, който се изпраща и съхранява на Вашето устройство (мобилен телефон, комплютър/лаптоп, таблет) когато посещавате опеделени уеб-сайтове, без този файл да събира каквато и да е информация за документи или файлове на Вашето устройство. Бисквитките позволяват на уебсайта да запаметява действия и предпочитания на потребителя (като например потребителско име, език, размер на шрифта и други настройки за показване) за определен период от време или дават възможност за други функционалности. Използвайки нашия уеб сайт www.e-dom.bg, Вие се съгласявате да използвате тези "бисквитки", които браузърът Ви приема въз основа на настройките на Вашия браузър. Повето браузъри са настоени по подразбиране да приемат всички "бисквитки".
Следва да имате предвид, че можете:
Когато посещавате нашия уеб-сайт www.e-dom.bg , ние ще използваме "бисквитки", за да гарантираме, че получавате най-доброто изживяване на нашия уеб-сайт. Тези "бисквитки" може да са за Вас, Вашите предпочитания или Вашето устройство, чрез което достъпвате нашия сайт. Информацията обикновено не ви идентифицира директно, но може да ви даде по-индивидуален опит на нашата Интернет-страница. Тъй като уважаваме правото Ви на поверителност, можете да изберете да не разрешавате някои видове "бисквитки". Кликнете върху заглавията на различните категории, за да научите повече и да промените настройките по подразбиране. Следва да имате предвид, че блокирането на някои типове "бисквитки" обаче може да повлияе върху достъпа Ви до сайта и услугите, които можем да предложим. Вашият избор на "бисквитки", направен на този сайт, ще бъде запомнен при всяко посещение на нашия сайт www.e-dom.bg.
Трябва да имате предвид, че всякакви промени, които правите в тези настройки, важат само за конкретната програма на браузъра, в която сте ги направили. Ако използвате различни браузъри или различни терминални устройства, трябва да промените настройките за всеки браузър и за всяко устройство. Освен това можете по всяко време да изтриете "бисквитките" от носителя си за съхранение. Моля, обърнете се към помощната функция на браузъра за информация как да промените настройките на "бисквитките" и да изтриете "бисквитките". За повече информация относно "бисквитките", включително как да видите какви бисквитки са били настроени и как да ги управлявате, блокирате и изтривате, вижте http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/. Възможно е също да можете да конфигурирате браузъра си да не приема "бисквитки", въпреки че имайте предвид, че това може да повлияе на способността ви да използвате услугите, които предоставяме.
Следва да имате предвид, че за да запомним избора, който сте направили в нашия мениджър за поверителност на „бисквитките“, ще използваме "бисквитка". Това ще има няколко последствия:
Видове бисквитки:
Facebook -https://web.facebook.com/policies
Google -https://policies.google.com/privacy
Twitter -https://twitter.com/en/privacy
YouTube -https://support.google.com/youtube/answer/7671399?hl=en
Instagram -https://help.instagram.com/155833707900388
Github -https://docs.github.com/en/site-policy/privacy-policies/github-cookies